Thailand en weer thuis - Reisverslag uit Beugen, Nederland van Hardy Versteegen - WaarBenJij.nu Thailand en weer thuis - Reisverslag uit Beugen, Nederland van Hardy Versteegen - WaarBenJij.nu

Thailand en weer thuis

Door: Hardy Versteegen

Blijf op de hoogte en volg Hardy

01 Juli 2007 | Nederland, Beugen

Hierbij mijn laatste bericht over mijn reis, aangezien ik alweer in Nederland ben. Laatste weken in Thailand doorgebracht, namelijk Chiang Mai, Ko Tao, Ko Pha Ngan en Bangkok.

Chiang Mai
Vanuit hier was mijn laatste berichtje, aantal dagen hier geweest maar weinig gedaan. Met name aan het zwembad gelegen en 1 dagje wat tempels bezocht.
Ko Tao
Toch nog helemaal naar de zuidelijke eilanden gegaan, was een heel eind reizen met de trein maar hopelijk de moeite waard. Als eerste naar 1 van de bekendste duikeilanden ter wereld, ofwel Ko Tao. Hier in een resort verblijven, jaja je las het goed, om mijn advanced-duikcursus te doen. Deze cursus bestaat uit 5 verschillende duiken, waaronder een nachtduik(gaaf, maar wel beetje raar je krijgt wel een zaklamp) en een diepduik naar 30 meter. Door deze cursus mag ik voortaan zelfstandig duiken tot 30 mter. Ook nog was daagjes ontspannen op dit eiland.
Ko Pha Ngan
Hier had ik erg gave bungalow op het strand om nog even na te genieten van al het reizen. Twee daagjes nog veel rondgereden met een scooter over het eiland naar o.a. het beroemde Hat Rin strand van de maandelijke full-moon party.
Bangkok
final distination, hier nog wel een weekje verbleven. Mooi hotelletje bij de bekende Khao San Road met ook nog een mooi dakzwembad dat je zeker nodig hebt met dit vochtige klimaat hier. Veel kleren gekocht in Bangkok, namelijk veel nep-merkkleding te vinden en ook nog wat toeristische dingen gezien. Namelijk het bekende Grand Palace & Wat Phra kaew.

Maar na een weekje was mijn reis echt voorbij en vloog ik via Londen naar Amsterdam. Waar mijn ouders me kwamen ophalen alsof ze me een weekje geleden afzette op Schiphol. Alles is nog steeds een beetje onwerkelijk, voor me gevoel is er niks veranderd in Nederland en stap je gewoon meteen weer in deze wereld. Wel effe wennen aan het mooie weer hier in Nederland en verder alle dingetjes weer oppakken. Zo ben ik nu weekje in Nederland en staan vier weekjes tennissen en dan vier weekjes werken op het programma voordat ik weer in het studerende leven in Tilburg val.

In ieder geval een erg gave ervaring rijker(die naar meer smaakt). Maar sowieso iedereen bedankt voor het volgen van mij via deze site. Hoop dat jullie op deze manier toch wat hebben kunnen meegenieten.

p.s. heb natuurlijk ook nog wat mooie foto's toegevoegd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hardy

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 26876

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 17 December 2009

Het is tijd voor Zuid-Amerika!!!

Landen bezocht: