Mexico - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Hardy Versteegen - WaarBenJij.nu Mexico - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Hardy Versteegen - WaarBenJij.nu

Mexico

Door: Hardy Versteegen

Blijf op de hoogte en volg Hardy

17 Januari 2009 | Mexico, Playa del Carmen

Jaja, ik kan (eindelijk) mijn site weer gebruiken aangezien ik in Mexico zit voor vijf en een halve week backpacken door Mexico, Belize en Guatemala.

Eigenlijk is dit meer een berichtje dat ik goed ben aangekomen, want zoveel heb ik de laatste vier dagen nog niet meegemaakt. Eerst twee dagen in Cancun geweest waar geen drol te beleven valt en al helemaal niet als het geen mooi weer is! Het weer is me nog niet echt gunstig gezind en in deze badplaatsen is dat toch wel belangrijk.

Na twee daagjes ben ik dan ook richting het zuiderlijke gelegen Playa del Carmen gegaan. Hier is het toch wel wat beter, gewoon een leuk (toeristisch) plaatsje aan zee. Gisteren wel een dagtrip gemaakt naar Chitzen Itza (1 van de zeven 'moderne' wereldwonderen). Was een lange toeristische dagtrip, maar wel de moeite waard.

's Avonds kwam dan toch eindelijk Stijn vanuit Nederland om met mij drie weekjes samen te gaan reizen. Eindelijk aangezien deze jonge op donderdag zijn vlucht had gemist in Brussel en voor een zacht prijsje toch de dag later mocht gaan.

Daarom vandaag effe nog lekker gerelaxd in het badplaatsje en ook eindelijk de zon voor langere tijd gezien. Wel op 1 of andere reden flink verkouden geworden, maja dat overleven we ook wel weer.

Ik houd jullie op de hoogte als de echte reiservaringen komen!

p.s. zal nog effe proberen om wat foto's toe te voegen en ditmaal gewoon op deze site!
owww het lukt niet helemaal, voor de liefhebbers meer foto´s op stijnwouters.reislogger.nl



  • 18 Januari 2009 - 09:03

    Rick:

    hee kerel,

    je kop ziet er prima uit:D We missen je hier wel een beetje in het huis (en je wii ook wel;)) Nog veel plezier daar en maak er wat leuks van

    Groeten Rick

  • 18 Januari 2009 - 17:29

    Luuk:

    Hey Hardy,

    Al flink aan de corona gezeten?

    Dinsdag wordt je kamer ge-restyled! We dachten een beetje aan een hostelstijl.

    Veel plezier nog daar en ben benieuwd naar de andere foto's en verhalen.

    gr. luuk

  • 18 Januari 2009 - 19:10

    Willem-Jan:

    Hey Hardy!

    ik ben echt jaloers. Zeker nu je weer over Chitzen Itza begint. Heb je de vogel horen zingen ;) Je gaat nog veel meer moois zien, daar ben ik zeker van. Geniet ervan! Groeten uit Nederland

  • 26 Januari 2009 - 14:42

    Luuk:

    Hardy,

    nu ff over de echt belangrijke dingen in de wereld:
    -De koning wordt gesloopt
    -Anita is dood
    -de verkrachter is dood
    -Noud en Krullie zijn uit elkaar

    Nou ben je weer helemaal bij over wat er speelt in de wereld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hardy

Actief sinds 01 Nov. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 26873

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 17 December 2009

Het is tijd voor Zuid-Amerika!!!

Landen bezocht: